wtorek, 3 grudnia 2013

Świąteczne ćwiczenia!:)

Świąteczne ćwiczenia, które wykonuję przez cały grudzień do Świąt i do Sylwestra:):)
ta czapka Mikołaja mnie motywuje.przypomina mi że już tylko chwilka i zaraz będą Święta i że warto się zmęczy żeby dobrze wyglądać na Sylwestra u boku mojego Partnera!:)uwielbiam Święta!!!!!!:)
robiąc ten trening czuję że Święta coraz bliżej!!:)

jest zapał do ćwiczeń!!!:)


ja robię tak że codziennie wykonuję wszystkie ćwiczenia.ale jeżeli ktoś woli to może według rozpiski zacząć od wykonywania pierwszego ćwiczenia i codziennie dokładać nowe.czyli 12 dnia wykonamy 12 ćwiczeń:)

wykonuję te ćwiczenia od 3 dni i są naprawdę fajne:)przyjemnie męczą ale nie jest to jakiś wycisk.ja dokładam do nich Mel B lub Jillian i jest ok:)

ćwiczenia te znalazłam na blogu www.bycidealna.pl

miłego wieczoru!:)mój będzie bardzo przyjemny:):*:*

2 komentarze:

  1. Oooch, święta już niedługo! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak!ja już teraz się ciesze i ciągle już myślę o Świętach!:)haha

      Usuń