wtorek, 3 grudnia 2013

szpagat:):)

wczorajszy wieczór był zdecydowanie udany!!!!!zrobiłam mega trening!!!!jestem z siebie taka dumna.a jakie efekty!!wow
zrobiłam Jillian (kocham kicboxing!!) do tego przysiady pompki i ćwiczenia ramion!!!czuję się wspaniale.szlo mi jakoś tak lekko i naładowałam się dobrą energią!:)dołożyłam do tego trochę Mel B - trening na brzuch i ten 10 minutowy trening który Wam wczoraj pokazałam
i jeszcze potańczyłam haha
mam mnóstwo chęci dzięki Tobie!!:*:*

jestem bardzo bardzo bardzo bardzo zadowolona!:)

dzisiaj basen i wieczorem trening!

od kilku dni rozciągam się do szpagatu!!!:)haha
jestem naprawdę słabo rozciągnięta więc trochę (trochę dłuuuugo) to potrwa ale staram się:)nienawidzę rozciągania więc bardzo mi się takie wyzwanie przyda.zobaczymy czy dam radę.bardzo bym chciała!!bo to moje marzenie od zawsze:)ale mam problem z systematycznością więc nie wiem ile mi to zajmie haha


też tak chcę!!rozciągaaaaaaam się!!:):)


                                   
                                                                                                                                                                                                       









                                            



niektóre zdjęcia są bez sensu (np. laska robiąca szpagat na asfalcie) ale zainspirowały mnie haha




czas zrobić pyszne i zdrowe śniadanko dla mojego Ukochanego:*:*


miłego dnia!:)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana!:)mam nadzieję że mi się uda bo od zawsze o tym marzyłam no i codziennie się rozciągam:):)

      Usuń